poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Astra - klub odkrywców dobrego smaku

Dzięki uprzejmości Astra - Klub Odkrywców Dobrego Smaku dostałam do przetestowania dwa pudełeczka z herbatą. Jedno opakowanie to zielona herbata z trawą cytrynową a druga to zielona herbata z miętą. 
Elianka sprawdziła wytrzymałość pudełka oraz jego smak. Po wyrazie buzi stwierdzam, że pudełka zdały test celująco.
Z mojej strony mogę jedynie dodać, że wygląd opakowania jest skromny, w tonacji zielonej, bez zbędnych ozdobników. Taki klasyczny wizerunek pudełek z herbatą, co może (chociaż nie musi) powodować, że nie będzie się ona wyróżniać na sklepowej półce.


 Na pierwszy ogień poszły u mnie saszetki z trawą cytrynową. Jako, że ja nie potrafię pić herbat w ilości mini, zaparzyłam sobie ilość hurtową :) Takie tam pół literka pysznej herbatki.


Ale do rzeczy. Bo o smak tu chodzi przecież. I stwierdzam co następuje:
- saszetka z trawą cytrynową ma bardzo delikatny smak zielonej herbaty
i wyczuwalny aromat trawy;
- jeśli ktoś nie przepada za intensywnym smakiem zielonej herbaty to ta firma jest dla Ciebie, bo smak jest naprawdę bardzo delikatny;
- herbata idealnie sprawdziła się jako orzeźwiający napój w upalne dnia lata. Schodzona z kostkami lodu smakuje o wiele lepiej niż kupne Nestea czy inne cuda;

Co do zielonej herbaty z miętą:
- jest równie delikatna w smaku co herbata z trawą cytrynową;
- jest super orzeźwiająca
- mnie osobiście bardziej pasuje do wieczornego filmu ale nie próbowałam jej na zimno z lodem więc ciężko stwierdzić;

Cieszę się niezmiernie, że mogłam skosztować pysznej herbatki i że mogę pisać o niej w superlatywach. Jest smaczna i polecam ją każdemu.


1 komentarz: